czwartek, 14 marca 2013

Od Jacoba


Dzisiaj odkryłem nową moc ! To teleportacja ‼ 
Wszystko zaczęło się dziś rano gdy jakaś nieznajoma moc podsunęła mi pomysł, żeby udać się na stare ruiny zamku. Wybrałam się więc tam na spacer . Przyznam że nie często tam bywam. Gdy się zaczęłam się wgłębiać w dalsze zakątki tego wspaniałego miejsca . Nagle na ścianie pojawiło się jakiś niewielka dziura , która mnie wciągnęła. Nic nie pamiętam aż do czasu gdy ocknęłam się w jakiejś śnieżnej zaspie. Tam była już noc . Zacząłem się rozglądać po okolicy . Kompletnie nie wiedziałem jak powrotem wrócić do mego domu . Zauważyłam wielki znak na którym pisało „ WITAMY W ZAPRZĘGU ŚNIEŻNYCG PSÓW „ Wtedy wiedziałem że jestem strasznie daleko do domu . Poszedłem do jakiejś alejki . W połowie ścieżki zauważyłem psa . Spanikowałem zacząłem uciekać , na szczęście na końcu tej alejki zauważyłem tą sama dziurę co przedtem bez zastanowień skoczyłem i z powrotem znalazłem się w naszych ruinach . Niestety ta historia nie mogła skończyć się dobrze zgubiłem swą bransoletkę , która pozwalała mi przemieniać się w wilka wilkołaka człowieka i w inne zwierzęta .i ja jako właściciel zamieniłem się w psa rasy Owczarek niemiecki zmieszany z wilkiem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz